Dag 6: Mobile - Biloxi (MS)

18 mei 2015 - Biloxi, Mississippi, Verenigde Staten

Vandaag een kort ritje naar Biloxi. Wel weer een nieuwe staat toe te voegen aan het lijstje. We rijden Mississippi binnen. Het plan was oorspronkelijk om de USS Alabama te bezoeken. Een slagschip wat dienst heeft gedaan tijdens de WWII. Het was echter heel warm met een hoge luchtvochtigheid. We zagen het niet zitten om diep in het schip rond te lopen met deze temperaturen.

We besloten dan ook om op ons gemakkie via de US 90 naar Biloxi te rijden. We rijden nog steeds vlak langs de Gulf Coast. Een mooie route met weer de meest fraaie huisjes en bruggen.

Biloxi is een mini Las Vegas. Via MyVegas hebben we een gratis overnachting in de Beau Rivage.  We hebben een mooie kamer op de 9e etage met uitzicht op het achterland en het baseball stadion van de Biloxi Shuckers. Het MiLB AA team van de Milwaukee Brewers.

We hebben een rustig dagje verder met wat spelen in het casino (geen jackpot helaas) en een hapje eten bij het Terrace Cafe.

Uiteraard ook een bezoekje aan het naastgelegen Hard Rock Hotel & Casino. We scoren een shirtje en een Starbuckkie. De avond wordt nog afgesloten met The Black List.